Heute Nacht gab es ein kleines Update
zu den Änderungen am Draufgänger von Karl McLain. Dabei geht es hauptsächlich um die Änderungen an den spezifischen Ausweichrollen der Elite-Spezialisierung. Beim Dash wurde die zusätzliche Reichweite beim Ausweichen entfernt, dafür befreit man sich nun aus dem Immobilisieren. Bei Impailing Lotus wurde der Sprung entfernt, da der Fehler nicht behoben werden konnte.
Was in dieser Beta noch nicht enthalten aber zumindest für die Zukunft geplant ist, hat Karl ebenfalls verraten. Zum einen soll die Cast-Zeit von Channeled Vigor deutlich reduziert werden, zum anderen werden sich die Animationen beim Stab nochmal genauer angesehen. Beides wird es aber wie gesagt noch nicht im dritten Beta-Wochenende geben.
ZitatA short update:
We’ve been working heavily on the dodge abilities, making them react the same way that your normal dodge occurs. There have been a lot of long hours, but we managed to get this functionality in for the next beta.Other things:
- The ‘Bound’ dodge animation is shorter and more appropriate for a dodge.
- Dash – The extra distance has been removed for now as well. Dash now breaks immobilize in addition to its other effects. For now, the animation is just going to run you in the direction you’re dodging.
- Impaling Lotus – The jump has been removed, as it caused issues that couldn’t be remedied. I’ll update if other things happen.
- re: Shalien. I haven’t got this in the next beta, but the plan is to drastically reduce the cast time of Channeled Vigor. (3/4 to 1 second or so)
- Idle/running animations while wielding a staff are not planned to change at this time. There are, however, a couple of animations being worked on as development continues.