Glück gehabt. Mein Ticket wurde nach einiger Zeit einfach geschlossen und ich musste ein neues auf machen, auf das ich bisher auch noch nichts gehört habe...
Ich zitiere mal aus meinem Ticket die Antwort vom Support. Vielleicht hilft sie Dir zu verstehen, dass es im Moment keinen Sinn macht, weitere Tickets zu erstellen oder auf baldige Antwort zu hoffen (die Schließung eines Tickets erfolgt meines Wissens automatisch, wenn eine bestimmte Zeitspanne abgelaufen ist, weshalb ich meines einmal pro Woche geupdated hatte).
Aber Du kannst Dir gewiss sein, dass sie an dem Problem arbeiten - für alle:
ZitatAlles anzeigenHello,
Thank you for your patience while we made our way to your ticket. We've been experiencing a large volume of ticket submissions lately, so we've been hard at work ensuring all tickets are handled within a reasonable time. Additionally, we've been examining the scope of impact as a result of this rollback and have been determining the best course of action to take.
As the trading post involves multiple interactions from varying users, it may take some time to address any missing items from the trading post. Rest assured, we are investigating these losses and will have more information at a later time. This ticket will remain open until a resolution is met.
Thank you once again for your patience. If you have any other questions regarding your account outside of the losses incurred, please submit a separate ticket so we can address your concerns accordingly.
Regards,
[...]